Advent 2015

tři, dva, jedna ... a máme tady prosinec
a s ním další, v pořadí už pátý adventní fotící kalendář






***
1.

... zdravou snídaní začínám ... "vánoční hřešení" je za rohem


2.

... mikulovská "zlatonka"


3.

... třetí ... max. zaujetí, skoro přišel o ofinu



4.

... zítřejší snídaňové linecké sušenky


5.



6.

... náš nejvyšší kontrolór


7.

dneska úplně nevánočně .. maximálně pracovně ... chytá mě lehká panika, vyhlašuji fialový kód



8.

... na stromeček nevydržel


9.

... andělská
... a že jsem ji dneska potřebovala jako sůl. Mám dobité baterky.


10.



11.


12.
... ani před, ani vedle, ale přímo "pod" vánočním mikulovským stromem ... a že tam se dělo věcí



13.

... nedělní procházkou



14.

... jsem si chvilku hrála


15.

... vysaďme si les


16.

... když je ta tma tmoucí


17.

Ondráškova první vánoční besídka ... krásné to bylo.


18.
... odcvičeno ... a hurá do čtvrtého letošního pracovního dne od konce.



19.

... zastavte se


20.
... všem krásnou a klidnou čtvrtou adventní neděli. U nás je klid, pohoda. Ráno jsme nazdobili stromeček, k tomu koledy, světýlka na domu ... já jsem spokojená. Ježíšek určitě přijde Emotikona smile To se dnes už asi po sté ubezpečuje Ondík. Ivka ta si ho vyloženě vychutnává 


21.
nemůžeme se vynadívat .. nejlepší divadlo



22.


23.



24.




0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About