Aschau 09



a máme tady devátý .. naprosto pohádkový den. 
Bez Ondráška vyrážíme směr Spieljoch. Vloni jsme došli do hospůdky Gartalm a koukali toužebně nad sebe :-) krása,nádhera ... s nosilkou a Ondrou nedostižná.  Tak bylo jasné, že Kellerjoch bude na našem seznamu pro letošek. A vyrážíme. Ivka s námi .. bohužel asi po hodince ji hodně bolí hlava, tak se s ní táta vrací k lanovce, kde už je babička s dědou a Ondrou. 
Zbytek dne jdeme jen ve dvou .. no a bylo to príma :-) Pocit, že o děti je postarané je moc fajn. 


ranní překvapení ... nové vodní hřiště hned u vrchní stanice lanovky 





tak tady už to nejde, Ivka se vrací 


a já sama pokračuji .. abych prý nezdržovala :-) žádné čekání, mám upalovat 


sem, tam si cvaknout můžu že? :-)


hospoda se blíží a já vážně upaluji .. představa, že mě Fero dohoní ještě cestou je nepřijatelná 


jedna mobilovka a je na ní krásně vidět kam že se to vydáme ... od chaty co je někde uprostřed fotky se vydáme přímo za ni .. a musíme se vyšplhat na ten hřeben .. tam je další chata a kousek dál kaplička. S foťákem to moc nejde, potřebuji ruky, nohy .. :-)

a ještě jedna ofocená mapa 
celá tůra je hodnocená jako černá ... některé úseky jsou jištěné řetězy a podle popisu cesty je potřeba oznámit chataři, že se vydáme touto jištěnou cestou. Z toho jsem měla opravdu obavy .. nedokázala jsem si představit co tam bude. Nejhůř by jsme se vrátili stejnou cestou. Ale počasí bylo úžasné, přívětivé, žádný vítr, bylo jasno, teplo ... tak chataři nebylo potřeba oznamovat vůbec nic ... touto jištěnou cestou šlo hodně lidí a na horolezce to opravdu nevypadalo :-)




vidíte tu kapličku? 


a jsme nahoře


výhled od chaty ke kapličce


tak tohle chutnalo úžasně !!





ještě štrůdl 



konec kochání, musíme pokračovat .. poslední lanovka jede v 16:30 a před námi jsou tak dobré tři hodinky cesty .. bude to tak tak 





pohled od kapičky z vrcholu Kellerjochu 





ještě zápis do knihy a mažeme. Foťák zpátky do batohu, žádné zdržování. 
K lanovce jsme dorazili v 16:15. 

Fero, ten se vyloženě bavil :-) mám xxx fotek, na kterých funím jak mašina ... věřím že zrovna tyhle nepříliš ostré budou památeční :-)


škrábu se vzhůru 


já vím, ještě hodina 


zvítězila jsem !!!



a bylo to výborné !!!








0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About