Aschau 07


a mě bolí nohy a jako fakt :-)

Mám v plánu držet basu s babičkou .. 
Zbytek se chystá na kopec pro razítko na Filzenkogel (2262) a to včetně Ondíka

Vyjíždíme lanovkou na Ahorn. To je "pekelný autobus" na laně .. sedím na zemi, hlavu mezi nohama. Opravdu jediná lanovka v údolí, co mi dává pěkně zabrat :-)

Ahorn je báječný ... vyjedete nahoru a téměř placka před vámi, pěkná procházka okolo a kdo se cítí tak šlape do kopců. S babičkou si to užíváme. Popojdeme, pokocháme, posedíme, popojdeme ... máme fůru času si povídat. 


úderná jednotka vyráží !!


na zelený vrcholek 


nová výbava .. krásný dárek pro Ivku i Ondru 


a Ahorn? ... to je také od letoška místo, kde babičku žďuchla kráva. Ano přesně tahle s krásným srdíčkem a červeným kroužkem. Ivka stojí nesměle .. to jsem ještě stihla vyfotit  .. pak nastoupila babička s "tak pojď moja" ... a to už jsem nestihla :-) 
naštěstí všechno dobře dopadlo ... dřevěná magnetka krávy je na připomínku na ledničce 
a já moc dobře vím, proč ty "almary" obcházím obloukem 





crossboule znáte? ...  skvělá zábava 














a ještě důkaz, že tam teda opravdu byli 
Ivka dorazila dolů první 
děda kopec zvládl s přehledem 
Ondra nahoru i dolů po svých, razítko na ručičkách donesl 
a  Fero spokojený, že chodí bez zátěže. 
značka ideál :-)





0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About