Projekt 52 _ 2013

během ledna jsem přemýšlela, jestli jsem schopná vydržet ... a nakonec se rozhodla že se pokusím
projekt 52
každý týden fotka na předem zadané téma

*************************************




52 - ... poslední ... opravdu poslední fotka v projektu tohoto roku ... a pamatujte ... na maličkostech záleží !





51 - rozkošný 





50 - ...





49 - sen ... skrývá sen pod víčky





48 - vzor ...





47 - překvapení .... na každé straně 



46 - autoportrét ..... tak to jsem já ... foťák na oku a barvy všude okolo 






45 - neviditelný ... světlonoš




44 - detail ... jsem ta požíračka obdivu, váš úlek, vaše hračka ....






43 - rozdíly ... rozdílné vnímání stejného





42 - krajina ... nad naším městem



41 - čokoláda ... tmavý čokoládový, krém z ledových kaštanů, prokládaný višněmi



40 - smyslná ... ? možná


39 - můj oblíbený ... kraj. Mé srdce patří Jižní Moravě.


38 - perfektní den ... co dodat?



37 - slzy ... na slzy úsměvem



36 - Noc ... pastýřovo potěšení


 35 - zelená ... je dobrá



34 - bicykl ... můj



33 - červená - modrá - bílá



32 - kruh ... vodní osvěžení



31 - silueta ... Ahornbahn



30 - sklo ... In vino veritas


29 - rodina ... v kompletní sestavě




28 - příroda  ... z jejich darů




27 - staré vzpomínky ... komínek plný vzpomínek



26 - oblíbený outfit ... a přece se točí


25 - balonky   ...  tiše šeptá přání



24 - růžová   ...  prostě PINK






23 - západ slunce  ... " mami nekoukej z toho okna tak smutně" ... stále prší 





22 - něco nového ... mamííí Ondra leze 





21 - tanec ... pánská volenka 
20 - nákupy ... vábení zákazníka  


19 - dlouhá expozice ... Amsterdam - ulička červených luceren 

18 - knihy ... klasické knihy versus e-book ... u mě vyřešeno 





17 - nejlepší přítel ... je nejen mým mužem a partnerem ... ale také přítelem. Nejlepším přítelem.  




16 - láska ... mých rodičů 





15 - ulice ... setkání třetího druhu




14 - jídlo ... zítřejší školní svačinka




13 - oblíbená hračka ... Hajánek ... to není jen hračka, to je platný člen rodiny. Ivetka ho dostala k prvním vánocům a už téměř deset let je jejím nenahraditelným společníkem. Když byla menší, tak byl s náma všude ... na Lomnickém štítu, v Dolomitech, ponosil se po Alpách ... každý den chodil do školky. Nechyběl na žádné oslavě, hlídal vánoční stromeček .. a tak bych mohla pokračovat hodně hodně dlouho. 
Dnes už je to vyloženě domácí mazlíček. Ivka bez něj ráno nesnídá, drží ho pod křídlem když si čte, nebo kouká pohádky.... 

Máme dokonce i náhradníka kdyby kdyby náhodou :-)






12 - písmena ... jsou všude kolem nás. Jedna procházka s kočárkem a foťák sebou. Bohužel počasí nepřálo, zima byla příšerná. Má představa byla jinačí, veselá, svěží se sluníčkem. Tak tahle je zmrzlá a přes trafiku jde vidět i padající sníh.





11 - malý a velký ... malý muž s velkou botou




10 - voda ... ráno teploměr ukazuje -3, na dvoře je bílo ... ale sluníčko se snaží co může. Na fotce je námraza, rozpouštěná sluníčkem. Byla to nádherná podívaná.




9 - polibek ... ukradená ode dveří .... celý týden přemýšlím nad polibkem. 
Ivku mám na lyžáku ... žádné nápady, hromady práce. 
Až včera ... :-) tohle oždibování je u nás na denodením pořádku :-) a bez rozdílu věku :-)






8 - černá a bílá




7 - vintage .... sáhla jsem do rodinného archivu




6 - úsměv ... Ivka lehla, a tohle je jeden úsměv z marodova




5- první krok ... stát se jedlíkem




4- něco starého, přemýšlela jsem týden. Volba nakonec padla na starou českou dobrou kačku :-)


3 - barvy, tak to už byl oříšek. Domácí světlo není nic moc. Zkoušela jsem vyfotit mandaly co vykreslila Ivka, obdélníkový formát jim vůbec neslušel
...a pak jsem si vzpomněla, že barev přece máme pohromadě strašně moc :-)
víte co to je? .. nebudu napínat ...
... jsou to proužky papíru na quilling. Už by jsme se do něj s Ivkou mohli pustit.


2 - domácí mazlíček ... také jasná volba. Naše elfí víla - Elfinka. Žije s námi už rok a za tu dobu jsem si ujasnila minimálně jedno. Přirovnání pomalý jak želva je lež jak věž :-)

1- téma portrét ... nic těžkého, poslední dny lítám s foťákem každý den :-)



0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About