Adventní 2012

Rok s rokem se nám sešel, opět máme prvního prosince 
a já začínám s focením letošního adventního kalendáře
A jaký ten rok byl? Zajímavý :-) 
A hlavně je nás doma o jednoho člena víc ... to je ten nejkrásnější letošní dárek.

* * *
dvacátá čtvrtá ... poslední okénko kalendáře. Utekl nám ten prosinec jako voda.
... nezbývá než popřát všem dobrým lidem
krásné vánoce plné rodinné pohody, klidu, smíchu a vzájemné lásky.
Užijte si to !!!



* * *

dvacátá třetí ... tak zítra se už ježí :-)
Včera jsem nasadila makroobjektiv zacouvala pod skříň a fotila děti a pak konečně dlouho slibované focení Ivčiných řas. Má je opravdu dlouhatánské. A fotilo se báječně.
...ještě jedno naše mrk :-)
pěknou poslední adventní neděli všem !!!




* * *
dvacátá druhá ... Ondrášek objevil ručičky a dokonce začínají ty pařátky i trošku poslouchat. Je to fuška a ten výraz soustředění mluví za vše :-) Cvaknuto těsně po úderu :-)



* * *
dvacátá první ... uteklo oko, víc psát není potřeba :-)




* * *
dvacátá ... došlo pravé, nefalšované, vánoční blahopřání
Laděnko i vám pěkné svátky plné klidu a rodinné pohody :-)




* * *
devatenáctá ... trošku vánoční voňavé perníkové atmosféry :-)




* * *
osmnáctá ... rok utekl jako voda

* * *

sedmnáctá ...



* * *
šestnáctá ... po dvou dnech šedava, tmy, deště a mrholení konečně vykouklo modré nebe



* * *

patnáctá ... Ondrášek naprosto vzorně spolupracoval .. dal si své tři hodinky v kočárku na terase a já jsem se s Ivkou pustila znovu do perníčků. Teda spíš Ivka pracovala a já jen přicmrndávala :-) Je šikulka, zvládla vše navážit, těsto, pak i sama vyválet, vykrajovala. A na závěr poslední plech volného tvoření :-)
Tady vám představuji Mikuláše s čertem a andílkem.




* * *
čtrnáctá ... krmítko pravidelně zásobíme a k nám se slítává čím dál víc ptactva. Skvělá podívaná.
A kdybych nebyla líná a vytáhla stativ, tak fotka mohla být o hodně lepší.



* * *
třináctá ... tak jako každý rok i letos se konal experiment. A musím říct že dobré moc dobré.
Za recept děkuji švagrové Zuzce :-)
tady je Zuzčino makové ... víc jsem ho nezachránila, Ivka byla jak kobylka :-)
a ještě musím napsat, že jsem těsto zadělávala s Ondráškem, vykrajovala s Ondráškem, pekla s Ondráškem, slepovala s Ondráškem :-) byl úžasňák


* * *
dvanáctá ... od rána přemýšlím co do dnešního okénka. Ali díky za inspiraci.
taková krásná čísla


* * *

jedenáctá ... jsem jak malá
 první co ráno udělám když odlepím oči, tak jdu kouknout jestli sněží :-)
a dneska? opravdu bílo a padá a padá ... asi se roztrhla nahoře peřina :-))
všem krásný jedenáctý prosinec ... mám takovou pěknou čistou a sváteční náladu ... to ten sníh :-)


* * *

desátá ... víkend utekl a opět pondělí. Mě čekají výplaty, maily, telefony.
Ondrášek chrupká, chůvička hlídá a já utíkám pracovat




* * *
devátá ... dnešní ranní mrazivá




* * *
osmá ...  mrk a je průvan :)





* * *
sedmá .... Ivetčina Andělka z Bubu krámku. Majitelka obchůdku pořádá kurzy a tvoří a tvoří. Já letos nestíhám, tak tohle je moc príma náhrada.



* * *
šestá .... přátel není nikdy dost ... Bobinko děkuji.



* * *
pátá .... a máme upečeno. Dnes byly na řadě poslední vanilkové rohlíčky :-)



* * *
čtvrtá .... dnes je 4.12. a  Ondrášek má dva měsíce, chtěla jsem do kalendáře Ondráškovu fotku, ale  nebude, nebleská mi blesk a Ondra od rána vrčí a na velké úsměvy to dnes nevypadá.
Kouknu do schránky a tam přání k svátku a u něho tenhle kouzelný kapřík.
Teto Lucko moc děkujeme ... my jsme komplet, kapříci jsou komplet :-)


* * *
třetí .... přituhlo, to je ten správný impulz vytáhnout příze a začít šmodrchat :-)


* * *
druhá ... adventní nedělní ráno, snídáme a za oknem začíná chumelit
u nás na jihu Moravy opravdu hodně překvapivé :-)

* * *
první ... první fotka je na světě. 
je prvního prosince, první prosincová sobota, u nás voní první vánoční cukroví
a Ivetka čte první adventní pohádku. A má skvělého posluchače. 
Ten pohled byl úžasný. Ivka čte, mění hlasy, Ondrášek poslouchá ani nedutá. 
Ta chvíle to byl čistý pocit štěstí. 




0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About