Ondřej

4.10.2012 to je to správné datum pro porod :-) Podle kalendáře je Františka  a pro nás to má další význam. 
Pěkný dárek pro tatínka.

Pro mě bylo hodně moc důležité že jsem si vyřešila doprovod k porodu. Není to asi standardní, ale místo tatínka jsem měla u porodu kamarádku Marcelku. Myslím že není dobré "chlapa" nutit. Ono by to ve finále nemuselo bylo být vůbec dobré. Já věděla, že doma je postaráno o Ivetku, že se necítí odstrčená. Že táta s Ivkou zpracovává čekání na brášku.  
U nás byli spokojení všichni :-)

A tak jsme se s Marci pustily do plánování. Priorita byla podpora pro mě a vedlejší radost pár fotek z porodu a malého hned po narození. A musím říct, že všechno klaplo na jedničku. 

Sekce byla plánována na 10:30, Marcelka dorazila na devátou ... hodinu jsme si povídaly na chodbě, nahihňaly se ... bylo to strašně fajn, vůbec jsem neměla čas být nervozní. Nakonec se zákrok o hodinu posunul a to už začalo jít do tuhého ... ale zase povídání o blbostech udělalo své. 
Marcelka dorazila s taškou  Ikea a  v ní dvě krabice chlebíčků .. jsem z ní byla úplně vyřízená. Na každého se culila, vše ve slušnosti, s pohodou ... a druhá strana stejně oplácela. 
Tak hodinka utekla jako voda ... a už opravdu jde do tuhého. 
Ležím na sále, vše nachystané, koukám co to je za kočku ve fialovém a  to Marci ve slušivém operačním oblečku, s rouškou a Canonem kolem krku :-) Fotit přímo na sále průběh porodu nám nebyl dovoleno, ale to vůbec nevadí, měla jsem koho mačkat za ruku a to bylo důležitější. 
Za chvilku mi říkají ať otočím hlavu na druhou stranu, že tam už nesou miminko, tak vidím jen vlasatou hlavičku a vím  že je to dobré.   Za chvilku už vidím první fotky ... a přichází sestřička s Ondráškem, jen mi ho přiloží k hlavě, můžu si ho pohladit, oňuchňat .... to byl nejkrásnější okamžik. Za to ta sekce s lokálkou stojí. Když jde všechno jak má jít, nejsou žádné problémy tak tohle je prostě odměna. 
Ondra se narodil ve 12:15 a měl krásné míry pořádného chlapa 3920 gr a 52 cm. 
 Paní doktorka na přijmu měřit podle UTZ tedy umí :-)

O tom že porod bolí, není potřeba psát .. to je asi jasné, spíš mít někoho u sebe, někoho komu věříte. A není potřeba se vůbec trápit, že to není tatínek ... důležité je aby se cítili všichni dobře, nikdo do ničeho nebyl tlačený jen proto, že to tak má většina. Kde je psáno že je to jediná správná cesta. 

Marci kočko, moc děkuji, že jsi byla se mnou, jsi holka do nepohody. Neděkuji jen já, děkujeme ti oba dva, teda vlastně všichni čtyři. 
Děkujeme i za první obrázky Ondráška. Mají pro nás cenu zlata ! 



















9 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About