Aschau – 7.8. 2012 úterý

Tak dneska máme opravdu poslední den. Zavrhujeme kopce a podle mapy se vydáváme na konec jednoho údolí, kousíček od italských hranic.  Čeká tam na nás nádrž Schlegeisspeicher. Cestou musíme zaplatit mýtné a stále stoupáme a stoupáme. Výhoda je, že se autem dostaneme až k hrázi, vystupujeme a ona je zima. Opravdu podstatný teplotní rozdíl, sluníčko svítí, ale je pěkně čerstvo, nějakých 15-18 stupňů. Za chvíli zjišťujeme že je to od ledovce, který se nám krásně ukazuje. Schlegeisspeicher je v nadmořské výšce 1782 m . Od parkoviště vede několik cest, jedna je podél nádrže a další vedou jakoby do bočního údolí, z té strany teče také potok … údolí vypadá opravdu krásně, tak se vydáváme kouknout jaké to bude. Podle mapy žádné velké převýšení .. prostě procházka. A byla to opravdu nádhera. Šli jsme stále podél potoka, voda hučela, všude kameny, skály, okolní kopce, stékající voda, přítoky dalších potůčků … asi po hodině se před náma otevřela krásná louka, potok má tady hodně různých odboček, přítoků, těžko říct jestli to je uměle udělané, nebo přírodní. Dál nejdeme, sice už vidíme na horskou chatu … ale je to minimálně ještě 300 výškových metrů a to já tedy nedám. Za rok jo, ale letos to nejde. Zůstáváme v údolí. Je to nádhera, krása …. Ve vodě vidíme žáby, ryby, Ivka okamžitě vyzouvá boty a do té tekoucí ledárny vlítne a loví pulce J my se procházíme, přeskakujeme, přecházíme přes kameny, já fotím … je to opravdu úžasná podívaná. Parádním  finálem je Ivčin rybolov … jen tak do ruky. No a povedlo se. Očička ji září, pstruh sebou mrská, ale drží ho  a řehní se jak blázen J Krásně nám zapozovaly a šup Ivka ji pouští zpět do vody. Čas utíká strašně rychle J  Ivča se převlíká do suchého, obouvá a vracíme se zpět. Dáváme lehký oběd, já jsem úplně hotová. Ale krásně unavená. Tak tohle byla naše poslední turistická tečka letošní dovolené.

A co za rok? Jedeme znovu, přesně tak, do stejného údolí, na stejný hotel … jen nebudeme tři, ale už v plném počtu ve čtyřech. Bude to jiné, ale určitě krásné … to bude záležet jen na nás.