Aschau – 31.7. 2012 úterý



Dnešní ráno nás budí sluníčko, nebe je modré vymetené .. prostě neskutečná nádhera.  Včera  jsme z kopců viděli do protějšího údolí. V dálce byla přehrada.  Tak to je náš dnešní cíl. Jmenuje se Stillupbach.  Autem se dá dojet až k hrázi. Cesta autem silně adrenalinová záležitost. Placená uzounká silnička a proti cisterny co sváží mléko z hor. Jsem byla upřímně ráda za parkoviště J
Od hráze jdeme pěšky na konec přehrady, cestou sbíráme lesní jahody, maliny. Přicházíme k potoku, který plní přehradu, I+F se hodinu máchali ve vodě, skákali z šutru na šutr, já seděla na břehu a fotila grotesku J. Príma den. Jsem čekala, kdy tam Ivča zahučí, nechápu že to zvládla bez kompletního vymáchání J. Vracíme se zpět k parkovišti, na horské chatě dáváme studený oběd a frčíme zpět na chalupu. 



já jsem připravena, co vy?


do přehrady stékají voda z okolních skalnatých hor .... příjemná sprcha 



konečná, jsme na konci přehrady ... a tady teprve začíná ta správná zábava :-)



šikovní jsou oba :-)




dáreček z druhé strany břehu 














0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About