Kouzlo muže

...s příchodem Nového roku nás čekalo nové footografické téma a to KOUZLO MUŽE
nevím proč, ale cítila jsem problém od začátku ... nevěděla jsem jak  na to, co vyfotit, jak? 
věděla jsem jediné koho :-))) mého muže. 
Pořád má pro mě kouzlo .... vším čím je. 

tak už jen to nějak zrealizovat ... jeden týden pryč, a máme tu víkend. 
Přijeli přátelé .... a já téma pustila z hlavy přesvědčená že to nepůjde 
v sobotu bruslení, sauna, bazén ... a cvak bylo to tam ... foťák jsem brala sebou kvůli bruslení ... 
po první 15ti minutovce v sauně  ležíme na venkovních lehátkách .... je osvětlený venkovní bazén, modré světlo ve vodě, jinak tma ... úplně tam toho chlapa vidím :-) Venku jeden stupeň nad nulou ... ale co třeba to půjde ... tak téma nadhodím a kluci hned že do vody teda nééé, že to je ledárna, ale v sauně kliďo ... prý jestli mám foťák .. no jasně že mám :-DDD tak a tohle je výsledek. 

jen pro představu ... dveře sauny otevřeny, ze stropu malé barevné žárovky ... já dřepím před saunou, přilepená na zdi a zkouším jestli se foťák chytne .. nakonec končím na max. hranici citlivosti ... tak to zobání a šum je nutná daň za focení mého chlapa a kamaráda v sauně.
Kluci díky .... máte pro mě své KOUZLO.








0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About