Když je nám spolu dobře

včerejšek bude jeden z těch dní, na který budu dlouho vzpomínat. 
Ivka v jídelně měla nejspíš vtipnou kaši ... samá srandička a legrácka.
po práci jsme se pustili do pečení poslední várky cukroví ... školní perníkové stromečky a kokosové pusinky
bylo to strašně fajn, Fero válel, vykrajoval, Ivka dělala dírky na zavěšení, brčko je pak úžasné "flusátko", vzpomínáte na školní roky s krajonama a plastelínou? tak perníkové těsto a brčko funguje stejně :-). 
a já lítala kolem trouby, potírala, hlídala. 
Po perníčkách ještě kokosky. To je naše vánoční stálice, kdy je Fero dělá sám, já jen navážím, ale sám šlehá, míchá, a dává na plech. Ivka mu do toho samozřejmě pořád kafrá, kibicuje a poslední plech je její .... mezi tím čteme adventní pohádku, povídáme si, chcechtáme, ochutnáváme .... 

... tak a já mám vážně vánoce. 









hádejte co je tam?



zacpite ji na chvíli pusu, já už nemůžu :-)))




pohádka O Kašparovi ... byla krásná .... a závěr? Bez lásky není štěstí.




v troubě tři plechy pusinek ... já už je chci dát ven, Fero ještě ne, chce je mít vypečené, já je chci mít bílé, já už otvírám troubu, Fero zavírá troubu a tohle je vždy výsledkem kompromisu :-)))) 
a jsou výborné !!!





0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About