Kravinec ....

.... jsem teda fakt nevyfotila :-))


ale já přece vím, že jich je tady hafo :-)






není nad pořádné pozadí 



bože hladí si to jak psa :-)


Ivu nééé, opravdu si ji hladit nepůjdu 


kráva před ní, kráva za ní ....




se mi schováváte jo?


čenich to má fakt obří .... a doufám, že vám je jasné jak moc statečná jsem musela být :-) 


i oko se mi povedlo 


a tady modelka nespolupracuje, klidně si tu mrká :-)


a zazvonil zvonec a kraví pohádky je konec :-)



nestihla jsem cvaknout jak Ivku ta kráva pořádně olízla ..... 
Ivu se tlemila, kráva se tlemila, já nevěřícně hleděla a tatínek? 
ten zahlásil .... no bóže vždyť je to JEN kráva :-)
tak zase za rok a to si na vás vezmu tele ....


1 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About