Den desátý - pondělí

Ráno azuro J . Po snídani vyrážíme autem znovu do údolí Gerlosu. Lanovkou vyjíždíme na Gerlosstein . Tady má být úžasná atrakce – Sky liner …. Jištěná jízda na lanech přes údolí. Hned z lanovky vidíme různě natažená lana … bude to super. Bohužel Ivka váží jen 23 kg, tak ji nechtějí pustit, minimum bylo 40 kg. A máme tady první slzičky na dovolené. Jak té to bylo líto, strašně se těšila. No bohužel, bezpečnost je bezpečnost.  Projdeme se po okolí přes louky, Ivka mi objeví úžasnou modrou květinku, mám tip na alpský hořec, ale nevím tedy. A pak už sjíždíme zpět lanovkou a vracíme se na hotel. Vyzouváme pohorky, obouváme sandále na hlavy helmy a jedeme do Zellu zahrát si partičku minigolfu. Je opravdu krásné počasí, dokonce otevřeno i koupaliště. Jsem Ivuši vzala i plavky, tak byla šťastná jak blecha, že se může vycákat … vydržela přesně 15 minut a vylezla fialová …. Usušit, oblíct a hurá na hřiště. Kdybych ji to říkala, že voda bude ledárna, tak neuvěří, takhle to bylo jednodušší J Bezva  príma den.  Po večeři dáváme ještě procházku po Aschau … a zítra nás čeká balení, jedeme domů.


hromádka neštěstí, oni mě tam nechtějí pustit a já tak chci letět :-(




















a tohle je ono, sjezd z jedné strany údolí do druhého .... tak Ivči ještě 17 kg a letíme :-)

ARENA SKYLINER







už je líp, už nefňukám .... borůvka je taky dobrá 








a tuhle květinku mi objevila Ivka .... byla jen jedna jediná za celých 10 dní :-)












a má mě rád a nemá mě rád .....




a tady už jsem zase sluníčko 




0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About