Aschau - den třetí

Ráno neprší J teploměr ukazuje 11 stupňů….. ale hlavně že necedí. Po vydatné a výborné snídani se vydáváme koupit Zillertal Activcard. S ní můžeme mimo jiné bezplatně použít 11 lanovek v údolí. Zítra se povozíme poprvé J
Dnes máme v plánu vyjet vysokohorskou silnicí do výšky 1800 metrů k chatě Kaltenbacher Skihutte. U ní je malá rodinná zoo s domácími zvířátky a potom velký výběh svišťů. Ráno přijíždíme, sviště nevidět, Ivka se vyblbne na hřišti a vydáváme se na první tůru do kopců. Vše je hodně mokré, okolí moc  vidět není, všude mlha nebo opar. Ale hlavně že neprší. Po dvoustech výškových metrech zdoláváme vrchol se jménem Arbiskopf (1947 m.n.) Posledních pár metrů k vrcholu vede přes skály, Ivka je jak kamzík, ani ocelová lana nepotřebuje. Máme kolem 12 hodiny, tak jdeme ještě dál ….. další vrchol se jmenuje Gedrechter (2217) … asi v půlce cesty se s Ivkou vracíme zpět na chatu a Fero jde na vrchol sám. Během dne je tak kolem 8 stupnů, ale nefouká, neprší, tak je vcelku příjemně. Fero hlásí teplotu na vrcholu +5 J
Na chalupě  si sedáme ke stolu v blízkosti rozpálených kamen, je to bezvadné. Kafe, čaj něco k zazobnutí a čekáme na tatina.
Před cestou zpět ještě kontrolujeme svišťata, jestli nejsou vidět a to byl tedy zážitek ….. panáčkovali jedna báseň. Za 50 centů jsme koupili krmivo a to byla pozovačka. Já letěla do auta pro tele a cvakala jak o život J Ale stejně největší zážitek pro Ivetku jsou králíci. Kdyby mohla tak jeden jede s námi domů. Ta se tam s nima muchlala J
Jinak fotek  hodně, ty rozkvetlé louky, to byla fotící extáze … nádhera. Jen jsem přehazovala objektivy J
Odpoledne po návratu na  chatu bereme kola a vyjíždíme do Zellu na hřiště. Příjemných 15 kilometrů a o to víc nám chutnala večeře. V kopcích jde místy vidět modré nebe, tak že by ?