Aschau - den osmý

Co k dnešku napsat? Ráno neprší J sice modro není, ale neprší. Vyjíždíme i s koly vlakem do Mayrhofneru a od tud lanovkou na Penken do výšky 2095 metrů a máme v plánu dolů sjet na kolech. Dnešek je prostě důkazem, že ne vše jde tak jak by člověk chtěl. První zjištění  zapomněla jsem si v počítači kartu do foťáku …. Tak ani jeden snímek.  Foťák a objektivy sebou J No co už.  Na druhou stranu to bylo i o splněném přání. Ivka viděla někde na mapce, letáku že se dá na Penkenu chodit po vodě ve velké nafukovací kouli. Tak to se jí splnilo ….. vyřehtané a spokojené děcko … deset minut se válela a zkoušela se posunout dál po hladině J Funballz  klapl na jedničku. Potom už se vydáváme na kole, nejdřív směrem nahoru a pak už sjíždíme.  Sjedeme do mezistanice, já teda tu jízdu kopcem dolů s rukou na brzdě a hlídám si tachometr, Fero s Ivkou si to viditelně užívají.  Asi po deseti kilometrech jsme udělali krpu a špatně odbočili na lesní cestu ….. a tady bylo to blbé rozhodnutí, po deseti minutách se vrátit nebo ne?  Fero rozhodl že se nevrací ….. následoval sestup úzkou lesní cestou, náročným terenem, prudkým klesáním, kdy jsme museli kola vést a nikoliv na nich jet. Hrozné. Potkávali jsme turisty, nevěřícně kroutili hlavou … no já taky nechápala. Nechápala jsem jak tohle mohla Ivuš zvládnout, já měla dost. Ona byla úplně v pohodě.  Místo plánovaných 25 km, jsme udělali 13. Dole jsem byla šťastná jak blecha, že jsme to ve zdraví zvládli až na pár modřin a odřenin dobrý. Z Mayrhofneru do Aschau jsem jeli na kolech, těch 12 kilometrů to už byla brnkačka a pohodička.  Teď už jsme po sprše a je nám fajn … zítra obujeme pohorky a hurá do kopců .... a pár obrázků ze zahrady kolem hotelu 




















0 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.

Search This Blog

 

Blogger news

About